יישוב סכסוכים וניהול משברים

מחלקת ישוב סכסוכים וניהול משברים בראשות עו”ד אברהם ללום

ניהול משברים של חברות נדל”ן בעולם – עסקאות נדל”ן מעבר לים.

הארגון שלכם נקלע למשבר?

ניהול משברים בתחום הנדל”ן בארץ ומעבר לים הוא סוג של אומנות או יצירה כמו הרכבת פאזל, אומנות המבוססת על ידע וניסיון ברור בניהול פרויקטים בארץ ובחו”ל. כמו פאזל שמורכב מחלקים קטנים אשר מתחברים אחד לשני הניסיון של הפירמה במגוון התחומים הקשורים לנדל”ן בארץ ובעולם מאפשרים לפירמה לחבר את הפאזל בצורה הטובה ביותר.

משרדנו מתמחה בניהול פרויקטים שנמצאים בשלבי משבר מסיבות מגוונות ביניהם רצון להחליף שותף מנהל או יזם בעסקה מעבר לים. אנו פועלים באמצעות צוות מומחים ייעודי בראשות ראש המשרד עו”ד אברהם ללום, אשר מטרתו לסייע לחברות וגופים אשר נמצאים בסיטואציות משבריות וכן טרם כניסה למשבר משמעותי או במהלך משבר, סיטואציות אשר דורשות ראייה משפטית המשלבת כמה תחומי דעת או דיסציפלינות, במטרה לסייע בהיחלצות מהמשבר בדרך המהירה והטובה ביותר על ידי האנשים הטובים ביותר.

במסגרת זו, אנו מלווים חברות, יחידים ונושאי משרה המתמודדים עם אירוע משברי ונדרשים לטיפול דחוף, אנו עושים שימוש ביועצים חיצוניים בכירים ו בניסיון רב השנים של עורכי הדין מהמחלקות השונות במשרד, לצד היכולת להפעיל כלים יצירתיים תוך גיבוש מבנים משפטיים ייחודים עבור הלקוח, מסייעים באופן המיטבי בהתמודדות עם המשבר וביציאה ממנו.

למשרד ניסיון רב בעבודה מול חברות המתמודדות עם משברי, המשרד מביא את הניסיון שלו במטרה לתת לחברות כלים אסטרטגיים לניהול משברים המתנהלים במקביל במספר מדינות, ובמתן ייעוץ לגבי התגובה המיטבית בישראל. למשרד ידע משפטי מפורט בנוגע לדין המקומי, המשולב בתובנות והמלצות מעשיות ביחס לפעילות הלקוחות בישראל, זאת במקביל לעבודה בצמוד ליועצים הבין-לאומיים של הלקוח על מנת להבטיח כי המשבר ינוהל תוך התחשבות בשיקולים גלובליים והימנעות מפעולה במסגרת תחום שיפוט אחד תוך ראיה כוללת עד ליציאה מהמשבר.

במקרה הצורך, צוות המחלקה עובד בצמוד עם משרדי יח”צ על מנת למזער את השפעת המשבר על המוניטין של הלקוחות הרלוונטיים.