השכלה

עורך דין LLB ונוטריון

‫חברות בארגונים מקצועיים

חבר בלשכת עורכי הדין בישראל (2001).

שפות

עברית, אנגלית, צרפתית

עו”ד עודד שחר

שותף, מנהל מחלקה מסחרית M&A

טל. 03-7522722   |  אימייל. oded@lalumlaw.co.il

עו”ד עודד שחר שותף במשרד אברהם ללום ושות’, ומומחה בעל שם במשפט מסחרי.
עו”ד שחר מרכז את פעילות המשרד בתחומי דיני החברות, בנקאות ומימון, ומייעץ לחברות המובילות בתחומן במשק בתחומים רבים ומגוונים, בהם מיזוגים בינלאומיים ושאלות מסחריות מורכבות. מומחיותו מתבטאת בגישה מולטי-דיסציפלינרית במגוון רחב של תחומי משפט, בין היתר בנושא מבנה עסקאות מסחריות וענייני מס, מימון ובנקאות, הן בישראל והן בחו”ל. עו”ד שחר הוא דמות מפתח בעיצוב מיזוגים ורכישות, כמו גם רה-ארגון ופיצולים של חברות ציבוריות וקונצרנים גדולים.

כמומחה בתחומים רחבים במשפט המסחרי, עו”ד שחר היה שותף בחלק ניכר מהעסקאות ומהמחלוקות המשפטיות המשמעותיות בישראל ובחו”ל לאורך השנים. בין השאר עסק בשינויי מבנה ומיזוג חברות ציבוריות מהגדולות בישראל, מיזוגים ורכישות וארגון מחדש של חברות ישראליות מובילות, ייצוג מטעם הבנקים הגדולים בנושאי רכישות ומיזוגים, ייצוג וליווי חברות בהנפקות בבורסה לניירות ערך בתל-אביב, בארה”ב ובהונג קונג . ייצוג וייעוץ משפטי בנושא נאמנויות זרות ונושאים משפטיים נלווים, וכן ייצוג הבנק הצרפתי – CA Crédit Agricole Corporate and Investment Bank בישראל.

דוגל בערכים של מצוינות, מקצועיות ויסודיות חסרי פשרות, ומעניק ללקוחות שירות בינלאומי מקיף ומעמיק, שמאפשר לצלוח יחד את האתגרים העסקיים והרגולטוריים.